Sorozatnapló 2022
2023. szeptember 29. írta: jinjang

Sorozatnapló 2022

movie_list2.jpg

Film- és sorozatnapló.Előzmény: 2018-2019, 2020, 2021 , 2022-es filmek

Mom
8 évad, és vége. Pedig néztem volna még 8 évadot. Még a főszereplő távozása se tudta elrontani.

verdak.jpg

Verdák az utakon
Pár perces szösszenetek Villám McQueen és Matuka főszereplésével. Mert időnként hagyni kell a gyermeki énünket játszani.

groot.jpg

I am Groot
Szintén pár perc és csak 5 rész, de meg kell mondjam, Groot sosem volt a kedvenc karakterem. Most sem vált azzá.

The Lord of the Rings: The Rings of Power
Hetiben néztem, nem darálva és ezt csak a jobb sorozatokkal teszem meg. De a vége kicsit izé lett. Pl. az a hosszas búcsúzkodás ...

Leonardo
Aidan Turner miatt kezdtem bele, és csak miatta tartottam ki végig, mert egyébként nem tudott megfogni.

Cobra Kai s5
Kicsit hullámzó volt a részek színvonala, de még mindig nagyon szeretem. Bár kissé lezárás érzés volt a végén, de remélem, lesz következő évad.

The Mandalorian s2
Az s1 után kaszáltam, de a Boba Fett sori újra meghozta hozzá a kedvem. Az elején kezdtem megbánni, hogy folytattam, de a végére egész jó lett. Asoka király volt!

For all mankind
Már a 3. évad, és még mindig minőségi!

The gilded age
Vessetek meg, de bármilyen butyutaságot képes vagyok megnézni, amiben ilyen gyönyörű ruhák vannak. És egyébként a sztori sem volt szörnyű.

swgalaxy.png

Star Wars Galaxy of Sounds
Ebből kérek még! Sőt, az összes SW filmet kérem zene és beszéd nélkül!

Ted Lasso
Az 1. évad nagyon bejött, a 2. már gyengébb volt, de még mindig tetszett.

Slow horses
Ütős kezdés, aztán az első rész kicsit leült, de a másodiktól kezdve remek dumák, sajátos (nem igazán angol, de kicsit az is) humor, jó színészek, váratlan húzások. Minőség. (De a 2. évadot 2023-ban már kaszáltam, egyszerűen nincs időm ennyit nézni.)

Hawkeye s1
Én nem vagyok egy szuperhősös film fan (mégha meg is nézem ezeket), de ez a sori azért könnyedén lecsúszott, mert nem vette túl komolyan magát.

Obi-wan Kenobi
Iszonyú jó volt Ewan McGregort újra ebben a szerepben látni, és volt még pár nosztalgia faktor. De sajnos maga a sorozat ezer sebből vérzett.

The book of Boba Fett
Miután kaszáltam az 1. évad után a Mandaloriant, nem volt ehhez se kedvem. De aztán a Luke-os jelenetek miatt belekezdtem. És a lassúságán meg a Miért kellett ezt?-en kívül nem volt bajom vele. Talán még a Mandaloriant is fogom folytatni.

Physical
Retro-feeling és bizonyíték, hogy a testképzavar nem 21. századi találmány, a 70-es évek divatja meg borzalmas volt. (A 2. évadra már nem maradtam.)

Pretty smart s1
Nem nézett ki túl biztatóan, de olyan súlyos sitcom elvonási tüneteim voltak, hogy belekezdtem. És 2-3 rész után már egész élvezhető volt. Nézném is tovább. #IHateCliffhangers

Dexter - New Blood
Nem kellett volna folytatni. De, kellett volna, csak nem így.

Expanse s6
És ezzel vége. A sorozat, aminek csak egyetlen hibája volt: az, hogy rövid.
És a könyvek fordítása is leállt, pedig könyvben meg még jobb.

A discovery of witches s3
Nem is tudom, melyik volt gyengébb, a 2. vagy 3. évad. Mindenesetre nyomába sem ért az elsőnek. De könyvben jó volt, szóval olvassátok! (Mondjuk Toby Regbo kellemes meglepetés volt.)

Cobra Kai s4
A 3. évad lement, jó volt, csak ... annyira már nem élveztem, mint az első kettőt. Most vagyok túl a 4. évadon, ami viszont megint tetszett. És kifejezetten meglepő volt a vége!

Call the Midwife s10
10. évad, és még mindig minőségi!

Vaják s2
Hm. Az első évad persze jobb volt. Meg azóta olvastam a könyveket, szóval más szemmel nézem. De még élvezem.

 

Borítókép: gstudioimagen on Freepik

A bejegyzés trackback címe:

https://lepkehaz.blog.hu/api/trackback/id/tr9018209093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása