Film- és sorozatnapló 2021
2023. szeptember 28. írta: jinjang

Film- és sorozatnapló 2021

movie_list2.jpg

Film- és sorozatnapló.Előzmény: 2018-2019, 2020

Red notice
Akció, csavar, humor - tetszett!

SAS: Red Notice (Vonatrablás a Csatornaalagútban)
A magyar cím mindent elmond.

The Tomorrow war
Lehetett volna akár jó filmet is csinálni belőle ... de nem sikerült.

Jungle cruise
Könnyed kis limonádé.

 

palm.png

Palm Springs
Andy Samberg nekem nem kedvencem, de ez a
film egész élvezhető volt.


The Suicide Squad
Az egyébként se acélos előzmény még gyengébb folytatása.

Free guy
Patikamérlegen kimért humor, akció, érzelem keverék.

Fast and furious 9
Hát ... ennyiért kár volt visszahozni Hant.

Mortal Kombat
Nyilván az első 12 perc miatt kezdtem bele, mert Hiroyuki Sanada a legnagyobb hülyeséget is el tudná adni nekem, aztán valahogy ott ragadtam.

bosslevel.jpg

Boss level
Időhurok, hentelés, humor - egész jó volt. Plusz pont azért, hogy Mel Gibsont csak nyomokban tartalmazott.

jegkorszak.jpg

Jégkorszak - A nagy bumm
Ez valamiért kimaradt eddig az életemből. Nyilván a színvonal minden egyes résszel csökken, de azért még mindig jól esik időnként visszaesni a gyerekek világába.

6perc.png

6 perc éjfélig
Hát ... izé ... A retro feeling épp tetszett.

He's all that
Rá kellene szoknom, hogy megnézem a filmek címének magyarítását, mielőtt belekezdek egybe - mert biztos, hogy nem kezdtem volna bele egy A srác nem jár egyedül címűbe. Akkor se, ha egyébként bírom Tanner Buchanant.

Zack Snyder: Az igazság ligája
4 óra, 4 teljes óra! Még ha annyira tetszett volna ... de nem, nincs az a film, ami indokolna ilyen hosszúságot.

interju.jpg
Interjú Istennel
Érdekesen indult, de aztán teljesen ellaposodott.

The hitman's wife's bodyguard
A káromkodás cunamitól eltekintve egész jó volt.

gyilkos_paros.jpg

Gyilkos páros
A film okés, csak azt a hányingerkeltő kameramozgást talán nem kellett volna pont akkor néznem, amikor egyébként is émelygek.

Számos pasas
Ez régebbi film, de a Twitteren ajánlotta valaki, bepróbáltam és tetszett nekem is.

 

The Swordsman
Koreai, kardozós, Jang Hyuk - és még a zenéje is jó.

pappapia.jpg

Pappa pia
Értékelés helyett álljon itt inkább a fenti kép ...

honest.png

Honest Thief
Liam Neeson - szokás szerint - bosszút áll.

lethimgo.png

Let him go
Csak miután megnéztem, akkor jöttem rá, hogy A vér földje címen futott magyarul. Tényleg véres volt, legalábbis a vége.

gentlemen.jpg

The gentlemen
Szerintem manapság nem létezik olyan film, amire én 10/10-et adnék, de ez már majdnem 9-es! Viszont pihent aggyal érdmes csak nézni, mert tele van rejtett csemegével.

Az aszfalt királyai
Hosszú volt, de egy percig sem unalmas. Jó film, jó színészek.

outpost.jpg

The outpost
Sajnos aktuális.

Nobody
20 perc felvezetés, aztán belecsap a lecsóba!

mollys_game.jpg

Molly's game
Jó rendező, jó színészek.

everyday.jpg

Every day
Érdekes volt, és tetszett is.

peppermint.png

Peppermint: A bosszú angyala
Őszintén szólva a trailer alapján kicsit más filmre számítottam. Ez így nagyon Zs kategóriás lett.

szivesseg.jpg

Egy kis szívesség
Vessetek meg, de tetszett. Még a vége is.

midnight_sky.jpg
The midnight sky
Űrhajó és George Clooney - ezért kezdtem bele. Az túlzás, hogy megbántam, de dicsérni se nagyon tudom.

Train to Busan
Nem bírom a zombis filmeket, de legújabb kedvenc színészem, Gong Yoo miatt muszáj volt megnéznem. Egész könnyen lecsúszott.

first_man.png
First man
Hajlamos vagyok minden Nasa-s cuccot megnézni, de még sosem láttam ilyen részletgazdag és érdekes ... izét. Mert filmként sajnos nagyon nem működött.

the_secret.png
The secret: Dare to Dream
Katie Holmesnak istentelenül ferde a mosolya. Egyébként habkönnyű romantikus izé.

Sorozatok:

Supernatural s15
Befejeztem a Supernatural utolsó részét. 15 évad, istenem! Oké, nem voltam ott az első kb. 4 évadban, csak utána fedeztem fel és pótoltam be. És az utolsó 2 évadot is most daráltam le egyben, mert már szükségem volt szünetre. De akkor is ...
Olyan elvonási tünetem lett, hogy belekezdtem a Walker be, és az 1. rész után (kellemes limonádé) egyelőre maradok. (Update: kb. az első évad felénél kaszáltam). Eszembe jutott, hogy Jared honnan indult, és rákerestem erre. Istenem, most kedvem támadt megint ledarálni a GirlmoreGirlst!

 

The good doctor s4
Amilyen jó volt az első két évad, olyan nagy csalódás az utóbbi kettő. Nem is értem, miért nézem még. Ja, de! Will Yun Lee miatt.

Loki s1
Az első rész után nem voltam biztos benne, hogy akarom-e én ezt folytatni. De aztán a többi rész már könnyen lecsúszott, és várom a 2. évadot.

For all mankind s2
Kicsit nehezen indult be, régen volt már az első évad. De aztán nagyon odacsapott!

Brave new world
Érdekesnek indult, de aztán valahol kisiklott.

Shadow and Bone
Elolvastam az 1. kötetet és ledaráltam az 1. évadot. A könyv nem rossz, a sorozat még jobb.
Ben Barnes miatt kezdtem bele, aki megint nem okozott csalódást.

discovery_of_witches_s2.jpg

A discovery of witches s2
Hááát ... nagy csalódás volt az első évadhoz képest. A végére ugyan összeszedte magát, de most nem nagyon rágom a körmöm a 3. évadért.

the_right_stuff.jpg

The right stuff
Szerintem nekem bármi bejön, ami a #NASA val kapcsolatos. Ez is.

Cobra Kai s3
Ritka az a sorozat, aminek még a 3. évada is tetszik, de ez továbbra is jó!

 

Borítókép: gstudioimagen on Freepik

A bejegyzés trackback címe:

https://lepkehaz.blog.hu/api/trackback/id/tr1618193671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása