Film- és sorozatnapló 2020
2023. szeptember 27. írta: jinjang

Film- és sorozatnapló 2020

movie_list2.jpg

Film- és sorozatnapló.Előzmény: 2018-2019

half_of_it.png
The half of it
Majdnem kihagytam, mert nem szeretem a Cyrano témát, pedig kár lett volna érte. Minimum 8/10.

golddigger.png
Gold digger
Az egészből annyi maradt meg, hogy Ben Barnes.

lineofduty.jpg
Line of Duty
Szódával elment.

sleeopover.png

Sleepover
Ez egész jó kis családi mozi volt.

dolittle.jpg

Dolittle (2020)
Betegen fekszem itthon, nem nagyon válogathatok, szóval ezt is láttam.

downtown.png

Downton Abbey (2019)
Megnéztem végre a filmet. Jó volt újra látni a régi arcokat, hallani a fülbemászó zenét, de ... sok értelme nem volt. És az, hogy Matthew Goode számára csak egy nyúlfarknyi megjelenés jutott, külön mínusz pont.

Joker
1,5 óra felvezetés, 20 perc csúcs. Utóbbi rendben is volt, de a felvezetésbe annyi mindent és annyira szájbarágósan akartak belesűríteni, hogy pont az azonosulásnak és a katarzisnak nem maradt hely.
Drakulics elvtárs
Nemigen nézek magyar filmeket, most kivételt tettem ezzel. De minek?!

Zombieland 2
Nem igazán bírom a horrort és a zombifilmek sem az én műfajom. De a vígjátékok igen, és a Zombieland tetszett anno. Tegnap megnéztem a 2. részt, és az is jó volt.

 

queens_gambit.png

QueensGambit
Az év talán legkellemesebb meglepetése, már legalábbis minőségi sorozatok terén.

Outlander s5
Néhol a könyv jobb, néhol a sorozat. Nem ugyanaz a színvonal, mint az első évad volt, de azért még mindig nézős.

Expanse s4
Igazi sci-fi, ami ritka kincs manapság.

poldark.png

Poldark s5
Gyengébb volt a záró évad, mint a többi, látszott az alapanyag hiány. De Aidan Turner mindent élvezetesebbé tesz.

why_woman_kill.jpg

Why Women Kill
Tessék nézni, mert jó!
Lucy Liu és Jack Davenport tetszett benne a legjobban: a játékuk és a történetszáluk is. De a 60-as évekbeli szál is jó volt.
A díszlettervezőnek meg külön pacsi. Beth Ann konyhája láttán elfogott a vágy, hogy visszarepüljek az időbe és csak a háztartásnak élő feleség legyen belőlem, ha kaphatok egy ilyen konyhát (pedig amúgy mi sem áll távolabb tőlem).

The Morning Show
Nemrég daráltam le, minőségi sorozat! Reese Witherspoonról mindig is tudtam, hogy jó színésznő, de Jennifer Aniston kifejezetten meglepett; sose értettem, miért az a nagy felhajtás körülötte, de most bizonyított számomra is. Billy Crudup is nagyon jó volt (mint mindig).

Merry Happy Whatever
Mivel hiányt szenvedek jó sitcom terén, egynek elment.

good_place.jpg

The Good Place
Sajnos ez is véget ért. Pedig nagyon szerettem.

 

Borítókép: gstudioimagen on Freepik

A bejegyzés trackback címe:

https://lepkehaz.blog.hu/api/trackback/id/tr418193709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása