A könyvtáros asztala
2023. október 22. írta: jinjang

A könyvtáros asztala

Három könyv landolt az asztalomon még 2020 májusában, és a digitális nagytakarítás közben megtaláltam az ajánló sorokat róluk.

Barbara Berckhan: Verbális önvédelem
Volt már olyan, hogy valaki beszólt neked, és nem tudtál azon nyomban, megfelelően reagálni rá? Akkor ez a könyv neked való.
123 oldal, lényegretörő, praktikus tanácsok.
#önfejlesztés #kommunikáció

Sófalvi Sándor: A szenzomotoros integrációs terápiáról
58 oldal képekkel
Nagyon jó könyv! Mindenkinek, aki hivatásszerűen foglalkozik kisgyermekekkel / ilyen pályára készül / szakszöveget értelmezni tudó szülőknek.
#mozgásfejlesztés #logopédia #óvodapedagógia #gyógypedagógia

A véletlen értéke : Heller Ágnes - életéről és koráról
Az életrajzi dolgok nem az én műfajom, de eltűnődtem, milyen lett volna egy másik családba születni. Mondjuk egy értelmiségibe. (Aztán rájöttem, ez a könyv nem is az én asztalomra való.)
#életrajz #filozófia

A bejegyzés trackback címe:

https://lepkehaz.blog.hu/api/trackback/id/tr1018235961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása