#napipasi és #napizene: Kim Jun-myeon (Suho) és szóló albumai
2023. július 13. írta: jinjang

#napipasi és #napizene: Kim Jun-myeon (Suho) és szóló albumai

 

Az EXO dél-koreai együttes énekese, vezetője; színész, dalszöveg író. Színpadi neve: Suho.
A kedvencem az együttesből, mert képes a kínos helyzeteket is kezelni, sőt, ha szükséges a csapat érdekében, saját magát keveri bele kínos szituációkba. (Nekem nagyon nem megy az ilyesmi, szóval Suho az én példaképem és hősöm. :-))
A rajongók szerint hasonlít egy nyuszira (néha szerintem is), ezért Bunny Kingnek nevezik, a fanjait pedig Bunny Citizennek. Ő pedig vállalja ezt a cuki nyuszi vagyok szerepet a rajongók kedvéért. Szerintem élvezi is.


Szeret utazni, és ilyenkor olyan fotókat készít magáról, amelyeken a ruhája a környezethez passzol.

Csodálatosan lágy és gyengéd hangja van.
Első szóló albumáról (Self-portrait) a kedvenc dalom a Made in you.

A második albumról (Grey suit) természetes a Hurdle! Úgy általában véve is ez a kedvencem tőle.

 Folyt. köv. holnap a film/sorozat betétdalokkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://lepkehaz.blog.hu/api/trackback/id/tr9318162684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása