#napisorozat: A dadus
2023. június 29. írta: jinjang

#napisorozat: A dadus

Maga a sorozat a 90-es években futott, de én kb. 10-15 évvel később daráltam le mind a 6 évadát. Akkoriban olyan 'old school' érzetem volt az eltelt időkülönbség miatt, ami kicsit megrontotta az élvezetet. De olyan szinten nincs most sitcom az életemben, hogy kénytelen voltam megint elővenni.

Csodák csodája, ez a retro érzés még mindig megvan, de sokkal halványabban és sokkal jobb értelemben. Annyira élveztem, hogy el is tettem a filmtáramba, ahova kizárólag csak olyanokat mentek el, amit újra és újra képes vagyok megnézni.

Nem tudom, talán mert öregszem, vagy mert magam is kínlódom egy idős szülővel, de most Yetta karaktere tetszett a legjobban.

A bejegyzés trackback címe:

https://lepkehaz.blog.hu/api/trackback/id/tr4718153834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása