A bejegyzés trackback címe:

https://lepkehaz.blog.hu/api/trackback/id/tr7518211367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mesterséges Geci 2023.11.10. 17:06:13

Egyre jobban teccel ezekkel a posztokkal. :)

jinjang 2023.11.10. 17:48:44

@Mesterséges Geci: Köszönöm, bár ez szerintem nem az én érdemem, csak a közös gyerekkori élmények generálják a szimpátiát. Azok a régi, szép idők, amikor még fiatalok voltunk! :-)

Mesterséges Geci 2023.11.10. 19:16:03

@jinjang: hát a youtube+adblock kapcsán nehezen beszélhetünk közös gyerekkori élményekről ;)

Mesterséges Geci 2023.11.10. 19:18:24

@jinjang: hát a youtube+adblock kapcsán nehezen beszélhetünk közös gyerekkori élményekről ;)
No meg nekem a Voga-Turnovszky volt a gyerekkor vége, nem az IHM, ettől még a Gumimaci paródiájuk kapcsán is egyetértünk :)

jinjang 2023.11.10. 19:40:04

@Mesterséges Geci:
Az IMH nálam is a gyerekem gyermekkorához kötődik. Ó, igen, a Voga-Turnovszky! Már el is felejtkeztem róluk. Kösz, hogy felemlegetted!

jinjang 2023.11.10. 19:41:53

@jinjang: Akarom mondani, IHM. Teljesen megzavarodtam, mert közben elkezdtem hallgatni Vogáéktól a Sztárock külföldön '89-et. Még mindig nagyon ütős!

Mesterséges Geci 2023.11.10. 21:23:20

@jinjang: hát igen... Vogáék verhetetlenek voltak anno és néha ma is "él" a szövegük... régen kívülről tudtam az összeset. Sajnos a demencia kezd utolérni, már csak a töredéke van meg az emlékeimben. ;)

Mesterséges Geci 2023.11.10. 21:25:32

@jinjang: apropó Vogáék... volt nekik a sok közismert lemezük előtt egy talán kevéssé ismert: Egy fejjel kisebb vagyok... attól padlót fogok a mai napig, pedig hallottam pár ezerszer :D ("Tiszavirág, tiszavirág... ült a sásban, s így meditált: Egy nap az élet, egy napig élek, na jó, na jó... De ma, rossz napom volt...
Tiszavirág, tiszavirág, hidd el, ma nekem is!" :D
süti beállítások módosítása